I've never seen a face like yours

Idag har jag varit i skolan, efter skolan gick vi hem till mig och satte på The O.C direkt, säsong 2 och sen efter det hemskaste bytte vi till säsong 4. Det är den bästa serien som någonsin gått på TV..och LOST. Efter massa tittande åt vi spagetti och köttfärsås och sen skulle Mirjam hem och då kom Simon hit istället! Vi pratade om allt från a-ö, hmm, det är en bra kille den där Simon vännen. Jag har bra vänner. Riktigt bra. Nu har han gått hem och jag har duschat, ska äta lite nu och sen sova lite hade jag tänkt. Har haft en bra måndag med bra vänner, gillar såna dagar, mycket!! Saknar min vän Matilda förresten kom jag på nu..
Imorgon är det tisdag och då ska jag: Prata med gymnasie tjejen, klippa mig(:S) och åka till Skövde för lite shopping med Linnea & Mirjam, blir bra. Sovgoott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback