3 riktigt bra tjejor

Idag är det onsdag och det har inte varit världens bästa dag om vi säger det så, tänker inte förklara allt men jag kan ju bara säga att mensvärk + kemi + skriva jobbig novell = världens sämsta kombination... Då kan ni ju lista ut att det är vad jag har gjort idag men jag ska lägga till också att mina goding Mirjam har varit med mig hela dagen vilket har verkligen varit ett måste denna dagen, nej vet ni vad, alltid. Nu ska jag strax sova och tagga inför imorgon då vi har kemi prov!!! Awesome!! Fast något jag faktiskt på riktigt taggar till det är ju dansen som är imorgonkväll, super skoj! Längtar bara jätte mycket till helgen, känns som om det kommer bli en sån man minns ett tag framöver på något vänster. Nu ska jag nog sova. Bästa jag vet tror jag.
Ha det så jätte bra, ha det mycket bättre än vad jag har nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback