Jag vet vilken dy hon varit i

Godermorgon, it's a new day. Inatt ställdes klockan tillbaka en timma för er som missat det så ni som tror att klockan är 13:51 så har ni fel för den är 12:51! Fakitkst ganska viktigt att hålla reda på... Har hänt flera gånger när det ställts om och man ska till skolan och man kommer dit föör tidigt, speciellt om man har4 sovmorgon.. Har hänt för mig iaf! Annars så orkar jag inte skriva om i fredags eller allt jag kan skriva är att jag hade jävligt roligt under hela kvällen. Tack allihopa som var där!
Just nu tottar jag på Kendra... vet helt ärligt inte riktigt varför men jag hittar inget annat som verkar ok på tv just nu. Jag har inga speciella planer för dagen men funderar på att åka in till stan och kolla lite kläder. Ha en så bra söndag! LOVE E
Jag - dricker cola just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback