this is the end for you my friend

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Vaknade, åt frukost, gick o mötte Mirjam o sedan Jakob. Efter en stund sittandes på torget åkte vi tre till Skövde oså gick vi till Emil o lämnade hans fkort o något annat :) Min helg har varit hmmm, väldigt konstig men jävligt bra. Började med Valborgs förfestande hemma hos mig, 20pers eller ngt, sen gick alla ut förutom jag, Marcus, Martin, Mikaela. Vi satt kvar o chilla lite innan vi stack ut till alla andra. En helt okej kul kväll, mycket skratt osv. Igår åkte Mirjam, jag & Linnea in till Skövde hem till Emil o förfesta. Vi kom dit ngn gång vid... sju kanske, ne jag vet inte, minns inte. Aja skitsamma, vi kom därifrån vid tio kanske? Oså begärde vi oss av till Vatra. Åkte hel vid halvett. Bilde kommer kanske, får se ifall jag orkar. Men jag kan ju passa på att säga tack till alla som gjort min helg ganska så himla bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback