Keep on dreaming of you

Jag skrev ju igår att jag hoppades på en bra morgondag.. och det gör jag även idag. Blir inget Alingsås i helgen. Idag har inte varit ngn speciell dag men jag har för det mesta bara känt mig trött o allt. Gick inte till skolan på morgonen, kom vid tio ungefär. Sen efter skolan gick vi hem till Mirjam, bytte till dans kläder o åkte till Skövde vid halv fyra. Vi gick o åt pannkakor, hihi gooott. Efter det mötte vi Sofia & Jonna vid rese oså tog vi bussen tillsammans till Skultorp för det är där vi dansar. Nu är jag hemma o William ska bo här nu hos mamma vilket är trevligt. Mjaja, nu ska jag duscha osen ska jag nog sova! Ha de gött

jag skulle inte tacka nej till det här knullrufset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback