Say byebye to her and move on to something better

Tjolahopp! Det händer inte ofta att jag sitter här o skriver men har tänkt på det lite o nu fick jag lite lust till det. Jag kom till Borås för några timmar sen, jag har ätit, kollat på Michael Jackson program "Last days of MJ" Lite intressant. Senare ikv ska jag åka o bada i sjön, jätte varmt här! Imorgon har jag småplaner att åka till Nelly, affären alltså, nelly.com som öppnade här i Borås för några veckor sen, ska bli kul! Eller det är inte säkert att jag ska dit än, men aja. Har haft ett så grymt bra sommarlov, okej kanske inte världens bästa vecka just den vecka som varit men, har väl funkat annars iaf! Bilder kanske kommer någon gång, får se.
Ha ett fortsatt bra sommarlooov o simma lugnt!

Chris Brown featuring Tyga & Kevin McCall – Deuces - Clean Version (skön&bra låt)
Älskar dig, min bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback