15/7 2010

Två dagar kvar, eller ja, mer en dag tills jag fyller år! Åker till min pappa då oså får vi se vad jag gör på kvällen. Blir säkert bra, hoppas på bra väder också, annars blir jag sur :( Idag har jag umgåtts med min kära vän Linnea, först kollade vi på en massa One tree hill och sen fick vi för oss idén att åka ner o köpa godis, det gjorde vi men sen kom jag på att vi kunde bada i Vättern, det spöregnade o vi hade inga badkläder med oss så vi badade med kläderna på! Skit kul men jobbigt, vi kunde knappt simma o de blir ännu jobbigare när man skrattar.. Här får ni en bild på oss snygga när ni är dyngblöta! Nej de får ni inte för det går inte att ladda upp någon bild men aaja, ska gå till Linnea strax igen oså gör vi något kul hejdå!
Gudde

Kommentarer
Postat av: Edland

sv: åh tack dsm :*

2010-08-15 @ 13:47:07
URL: http://baraanneli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback