bLoGgTiMe

snyyyyyyyyygg rubrik:) nu ska jag faktiskt skriva här lite grann, har inte gjort det på ett tag nu.. tror jag hehhe
men jag ska berätta lite om mitt jullov tänkte jag med lite bilder osånt kul! eller nä, bara från nyår;)
först började vi med att på onsdagen bada, jag, hannah och mirjam! torsdagen va det ju julafton, myys. träffade allis såklart, kusiner är vi ju. sen sov jag hos henne, och sen på fredagen hmm.. jag  minns inte vad jag gjorde på den kvällen hehe, jag är rätt så sämst memory fast jag är jäkligt duktig på spelet:o men jajajaaa careface
nej jag orkar inte berätta mer, har haft ett jävla bra lov iaf! mycket bra vänner, fester, filmkvällar, chillkrök och massa mer trevliga grejor!:) här kommer några få bilder ifrån nyår:)
MIRJAMS BILDER FÖRRESTEN
daniel & rebecka
jesper
sandra & mirjam
fulbildno1 & anton
folk
ah, mer people
david, fredrik & adam
hmm viktor tror jag han hette & anton
anton
sandra & david
rövar ne skoja bara frida & eric & linus:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback