You never enjoy your life

Hej på er! Det är varit den sista dagen på denna terminen, alltså sista skoldagen vilket känns helt underbart. Så jäkla ill skönt. Efter skolan traskade vi hem till mig och satte på O.C säsong två, blir mycket utav det nu men jag mår bara bra utav det så det gör mig ingenting! Efter många timmars tittande skulle Mirjam gå hem så då satte jag mig här, kom på nu att det har kommit ett nytt avsnitt av Rebecca & Fiona, för er som inte tittat, titta då, jag rekommenderar det absolut. Har ingen aning om vart någon utav mina familjemedlemmar är så nu är jag i detta stora hus ensam, fast det är rätt skönt. NU: Kolla r&f, duscha och sedan öva sången som skall sjungas imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback