Just another sunday

Godermorgon! Jag vaknade för ungefär 2 och ½ timma sen och upptäckte att jag är helt själv hemma och har ingen aning om vart resten är... Men aja, jag är hungrig och jag blev speciellt hungrig när jag såg en bild från i somras som jag snart ska lägga upp, alltsååå mmmh. Jag är förälskad i kina/thai mat tror jag...
HAHA jag glömde visst av att skriva... Men nu skriver jag igen! Har varit med Mirjam hela dagen och bara tatt det lugnt, ladage god mat, en alldeles egen god wok gjorde vi och satt o glodde på O.C, första säsongen... mmmh love.
One year ago.
EEEHH nu ska jag äta och städa mitt rum, eller nej gör det imorgon istället!
Hade en kuuuul kväll igår, puss!
En bild från i somras när vi tre var i Borås och käkade jätte god kina/thai mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback