I think we're superstars

TJABBA! Igår natt somnade jag sent(igen). Alltså egentligen har jag ju inga problem med det men jag skulle upp tidigt idag nämligen. Men jag somnade sent pga att vi kollade en film som hette A Prophet, så jäkla hemsk... gillade inte den alls. Anyways imorses klockan tio i tio åkte jag buss härifrån till Göteborg, två dagar i rad fast denna dagen med Matilda, härlig tjej den där filuren! Jag hittade ingenting förutom en tröja, that's it. På två dagar, en tröja. Åh. Skulle egentligen hitta kläder till imorgon och på nyår men nej, inte det nä. Efter flera timmars skrattande och strosande och käkande skulle jag åka hem till min farmor och farfar! Dom ha varit gifta i 52 år, det är fan sjukt, fast gulligt tycker jag samtidigt. Nu pratar jag med Mirjam i telefon och saknar henne! Och Linnea!  Läser även den Chic tidningen jag köpte förut idag. PUSS&GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback