GRATTIS MIN FINA STOREBROR!

Jag vill så gärna vara där uppe i Värmland i Arvika på Ingesund på nygårn med dig nu och fira din födelsedag och sedan vakna upp och äta chips och dricka massvis med coca cola. Iof så kommer du ju faktiskt hem hit på söndag vilket känns helt underbart. Min stora William, jag älskar dig och hoppas du har/får en bra födelsedag!
Denna kväll har jag till en början vart hemma hos Mirjam en stund, sen kom Gustaf och sen gick jag hem, efter någon timma åkte jag, mamsen och låtsas pappen ner till ICA och köpte lite mys godis och sånt, sen åkte vi upp till Statiol, eller Frendo som det heter nu(fult) och där hyrde vi en film. Efter en lång stunds tittande gick jag upp hit till datorn, ringde Linnea, ringde Mirjam och nu ska jag ringa pappa, eller så gör jag det imorgon, han kanske sover nu. Ja, jag ringer imorgon. Imorgon åker vi in till Skövde tidigt på morgonen och handlar julklappar och sånt mys! Och senare på kvällen gör vi något riktigt kul och dessutom är det alla vi tre! Gudde, Kisse & Misse kör igeeen! Haha! Nu ska jag faktiskt kanske sova. Ha det så jätte bra, godernatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback