Wash.

Heeej! Är i Borås hos pappa för en gångs skull faktiskt, superhärligt. Om 4 dagar är det dags för världens finaste att åka iväg och jag stannar kvar här med mina två jobb. Det har jag ej sagt!! Jobbar på Rådhuset & Wallermans nu, bra med pengar!!! Men det betyder ju att jag som vill resa nu nu nu inte kan det och måste stanna här i Skövde några månader... Men men, mitt liv blir bättre, ska inte klaga. 
Annars just nu så ska jag strax äta och dricka god öl och prata med mina otroligt vackra föräldrar. Imorgon ska jag och Mirjam stå och visa vår kärlek för Fi på torget i Hjo!!! SJUKT nice. Senare imorgon så är det dags för 30-års kalas för en bra kollega till moi. 

ALL KÄRLEK TILL ALLA :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback