Förblindade, förtrollade, kokade och skållade

En sån sjukt bra låt som har fått bli lyssnad på flera dagar i rad nu utav mig, sjuka mig. Igår var jag på min praktik, första gången, kommer praktisera varje tisdag nu framöver, det var väldigt roligt, alla var super trevliga osv men jag kände redan i måndags att jag skulle åka på en stor förkylning, vilket jag gjort nu. Har varit hemma från skolan idag, vilket det har också varit ganska skönt. Kanske går imorgon, vi får se. I helgen åkte jag till Göteborg för att käka ihop med henne och senare på kvällen festa ihop! En riktigt rolig/extremt onykter kväll vilket gjorde att söndagen var outhärdlig... Men, jag åkte hem, somnade nästan direkt. Nu i helgen får vi se vad jag gör. Puss & Kram!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback