Fånga Dagen

Tjaaaa, kom till Skövde vid 09.10, får ett sms som det står att jag börjar 12.15. Var redan arg och irriterad och hatade alla haha men jag gick till Willys där jag träffade två goa tjej kompisar som jag sedan gick och åt frukost med och där satt vi ett tag innan vi gick upp till skolan och softade innan vi började igen. Men sen då, så slutade vi klockan ett och det var skönt men samtidigt irriterande eftersom att det knappt var värt att stanna kvar i Skövde då haha. Ja ja :) nu ska jag faktiskt plugga.
Önska mig lycka till!!! Btw ÖIS vann mot Lund med 2-0, fucking awesome.





Kommentarer
Postat av: Firhya

OMG NU FÖRSTOD JAG VRF DU SKRATTADE ÅT BILDEN hhahhahaha

Svar: HAhahaha men den e ju söööt!!!!
Esther Eliason

2012-09-05 @ 20:53:42
URL: http://itsdejavu.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback