Svarta ögon

Jag hade en så sjukt bra midsommar som jag inte sov någonting på, inte under natten eller under hela dagen igår förrens vi åkte bussen hem eftersom att Mirjam skulle jobba idag. Sov några timmar inatt och åkte till pappa idag och jobbar därför inte imorgon men det är för privata skäl, just nu mår man inte toppligt men försöker så gott det går. Ibland vågar man inte bara tänka positivt. Men men. Kan ju säga att det inte var nykert under det dygnet iaf :-) riktigt härlig gårdag occh kväll!! och natt btw. Så nu ska jag kolla mer fotboll, pusshej. Mer om midsommarafton kanske kommer någon annan dag, och lite bilder. Puss och jag älskar min familj, och alla mina fina bloggläsare...ni e underbara. Jalla vi seis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback