JAaarråååe

I fredagshade jag en så kallad fest och det var så sjukt mycket folk och jag hade så roligt, och fått höra att de som var hos mig hade roligt de också, och det var precis det jag ville!! Var äckligt mycket att städa och jag sov kanske 2 timmar, om ens det, men jag hade 5 utav de som sov hos mig som städhjälp!!!! Tack som fan för det asså, det varr kaaaaous i mitt hus dagen efter. Tjena asså. JAJA :-) idag vart jag i Götet med min bästa kusin och vi hade det jätte mysigt och jag hade en cp men rolig hem resa också. Dessutom vann ÖIS med 6-0!!!!!!!!! JAaarråååe Bra weekend. Kolla absolutjonna.blogg.se, min härliga väns blogg, för hon har massa bilder!! Och även en skojig blögg. Puss på alla och ha ett fint soommarlov hiiiiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback