Ingen sömn att tänka på, må jag vila i frid

Haha fan vilken bra helg jag ändå har haft. Ska berätta min helg i detalj för en gång skull, mest också för att jag ska kunna kolla tillbaka sen och minnas, är ej bra på att minnas :-)
Fredag: sov tre timmar natten innan fredag och började jobba klockan sex på morgonen så var sjukt trött men jag åkte till Allis som bor på Tjörn och tåget till Göteborg stannade i Stenstorp i två timmar så kom lite senare än vad det var menat hehe. När jag kom fram bastade vi och drack lite öl, vilket var sjukt trevligt. Lärde känan tre riktigt goa killar som sedan sov hos oss. 
Lördag: vaknade och så gick vi ner till fotbolls planen där killarna skulle anmäla sig till Dyröloppet vilket var jävligt spontant och sen gick vi hem, lagade mat och sedan skulle de springa. Två utav dom sprang utan skor och den tredje i converse, gick ändå bra förutom att den ena av dom som inte hade skor fick en sten i foten.. Stackare. Sen skulle dom åka hem och vi tog det mest bbara lugnt ett tag, duschde, åt och gick och kollade ifall mina jeans låg kvar i bastun... vilket dom så klart inte gjorde :-( jaja. Fick låna ett par jeans utav Allis. Runt åtta tiden var det dags att åka till Rönnäng för att festa! Riktigt rolig. Vi var väl runt tjugo stycken om inte mer, hade sjukt kul. Senare när vi skulle cykla hem så blev jag skjutsad och så tog jag en killes hand som cyklade brevid och sen kom en lykstolpe som de såg lite försent och vi svängde åt vänster och han åt höger.. Gick halv vbra skulle jag väl säga. Har äckligt ont mellan benen och har konstigt blå märke på vänstra innelåret. Usch fy fan haha.JAja. Sen badade vi i havet och när jag skulle hoppa i råkade jag få med mig stegen ner i vattnet hahaha och simmade mot brännmaneterna haha alltså jag kunde inte sluta skratta men då hoppade John i och räddade mitt liv kan man väl säga. Det sved och kliade rätt mycket efter det kan jag lugnt säga. En sjuk kväll som det hände ganska mycket mer på men pallar ej skriva det här :-) 
Söndag: Fett sikab men soft dag ändå, åkte tillbaka till Dyrön och solade osv sen åkte jag hem vid fem och kom hem vid halv elva.. så jobbig hemresa, min mobil dog när jag hade ca 2 timmar kvar, LOL. 
Måndag: Idag jobbar jag ej för har så fruktansvärt ont i benen och det, kan inte gå normalt så då kände jag att det var bättre att jag stanna hemma. Får se hur jag mår imorgon. 
Bilder kommer i nästa inlägg, annars blir detta inlgg så himla långt :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback