Och försvinner inte förens i baren

4-0!!! Blir det 5-0 kanske??Who knows.. men skitsamma förlåt det här är ingen fotbolls blogg fast det är ju iofs en blogg som handlarom mitt liv.. MEN annars har min dag varit bra, vet inte varför men av något konstigt skäl så går mitt humör upp och ner ungefär hela tiden, ena stunden är jag jätte glad/sprallig men helt plötsligt kan det blir så att jag inte alls ens orkar lyssna på någon och speciellt inte svara, det är skiit jobbigt. DET BLEV 5-0!!!! Synsk kanske???? Vem vet hehehehhe Chippen is my great love, ända sen barnsben. Nu blev det ännu mera fotbolls blogg. Sorry godnatt glömde svenska boken jag suger puss åh älskar bilden btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback