I got the world in my hands, I make you spin on my finger, I'm a critical thinker

Hahah, min mobil dog innan Håkan ens hade börjat spela.. Det sög, men jag fick några kort innan iaf!! Det var typ roligaste då tror jag, eller jag grät som fan nämligen under spelningen, men det är väl bara för att han är och var så fin. Jag tror nog att alla vi grät, iaf att det kom en tår på varenda en, borde gjort. Men annars så jag hade en väldigt bra kväll!! Efteråt drog jag & Mirre hem till Borås och har varit där tills idag, har varit riktigt skönt faktiskt. Inte taggad något alls, ingenting alls, på skolan imorn.. Ah nu ikväll ska jag vara med min familj här i Hjo och bara ta det lugnt. Puss på er alla ni fina läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback