I be up in the clouds

Jag har varit i skolan, fick sluta 3 timmar tidigare idag, hur skönt som helst. Efter skolan satte jag mig på bussen hem och där var även en Simon, och då beslöt vi oss för att jag skulle följa med honom hem. Han lagade mat, vi snackade, skrattade.. ah det vi alltid gör. Sen gick vi hem till mig, kollade ett avsnitt Prison Break, skrattade lite mer, efter allt detta och mycket mer skulle han hem. Då tog jag en lång dusch och efter duschen tog jag ur och in disk i diskmaskinen!! Duktigt Esther. Nu ska jag packa ihop lite för ihop, puss!!! Vi hörs på lördag typ, när jag är i Borås. Imorgon ska jag vara med riktigt härliga tjejer, äta och sånt!! Hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback