Don't ask me why I smoke I don't know, but I drink to get drunk

Hello my friends!! Har ni haft en bra dag? Det har faktiskt jag!! Varit en riktigt skön dag, tråkiga lektioner ja visst men min klass gör dom faktiskt bättre. När jag kom till skolan imorses så satt Ninos vid våra skåp ensam, hade missat att han hade sovmorgon, och då tyckte jag synd om honom och var med honom istället för min lektion, kanske lite dåligt men kändes samtidigt bra. Orkar inte berätta mer om min skoldag.. såå efter skolan gick jag & Elvira ner till stan och jag köpte en tröja på Lindex som jag trodde kostade 299 kr men det var tydligen halva priset så blev mega lycklig!!! Köpte även ett silvrigt och ett ljus mörk grönt nagellack på Åhléns för 99 kr ihop. Puss på er finisar

Kommentarer
Postat av: a//s



2011-11-16 @ 15:33:54
URL: http://acidyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback