We never sleep, never get tired

Undr egentligen vilka som kollar på min blogg.. jag skriver om det mest ointressanta man kan skriva om.. har iaf kommit hem efter en rätt så skön kväll hemma hos Kevin, mår halvt ok bra, lyssnar på Save the world tonight, är sugen på mera fest, were gonna saave the woorld tonighhttt, oooohohooh.. ah osv.. Asså det är ljust ute, sååå jäääkla härligt. När klockan är mycket liksom, fan va jag är hungrig.. ehhhhhh orkar inte. kör den bästa låten om och om igen, älskar den, I never get tired of it. Vill dra någonstans, orkar inte skola på måndag, vill ha sommarlov, hade kunnat dra till vart som helst nu liksom.. fu school.. you're destroying my life.. ok min engelska kanske inte äger nu men ja.. barca vann förut!!!gööttt. Fast jag släpper ju inte mitt liverpool för det :S Är förresten halvt kär, kanske, nej, vet inte. vill inte vara det liksom, nej skoja bara är inte det :P Faaaaaaaaan va grymt jag mår n'r jag lyssanr på den låten, inget kan stoppa mig då
bilder från igår, från igår(tänk er finsk brytning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback