It's saturday and I'm supposed to be happy

Jag mår lite bättre efter en lång promenad med Linnéa, det va skönt men nu är jag jätte trött, ska äta om tio minuter eller något sånt, ska bli gott med riktig mat, har inte blivit så mycket "riktig" mat på senaste, har varken hunnit eller gjort något annat mer intressant eller orkat, så det brukar låta. Älskar mat egentligen. Funderar på att åka till pappa idag, kanske vore bra, men samtidigt måste jag tänka på annat och därför stannar jag nog hemma ikväll, eller ja, åker till Skövde iaf. Deppo blogg är inget kul men ibland kan det faktiskt vara tillåtet.. Åhh ja mat

Kommentarer
Postat av: Rikarddaniella

Very nice site. Well laid out.

2011-09-16 @ 08:05:50
URL: http://rikarddaniella.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback