Det kanske tar emot, men vi hör ihop

Har haft en rätt så soft dag, har även mått lite bättre än igår om vi säger så.. Råkade försova mig till halv tio blev det idag, sen hade vi en SO lektion som vi då snackade om abort osv, det var intressant, sen vart det lunch och sen åkte vi upp till ett ställe som kallas Högaliden, mitt ute i ingenstans där vi skulle orientera, jag gick med Mirjam, varken jag eller hon tycker om att orientera/springa/skogen aahhsv. Vi gjorde till slut våra egna prickar på pappret.. Nu går jag ner till Park för att öva på sången mm till cabarén, eeööh orkar inte. Ska ta en snabb dusch nu, efter det ska jag plugga matte. Imorgon kommer det bli en hel dag på Park, där cabarén ska vara vilket ska bli skönt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback