Bubblegum

Idag har varit en lång men spännande och rolig dag. Först skola med nationellt prov i fysik, gick hur jävla bra som helst... eller inte då (tycker inte alls om fysik så att det gick sämst, men jaja, tänker inte på det så mycket) Efter skolan åkte jag in till Skövde för ett besök hos polisen, jajjemeeen.
Nu precis efter en lång och spännande och skojig dag så det första jag gjorde när jag kom hem var att ta ett långt & varmt bad... sitter fortfarande här. Kollar stylisterna, lyssnar på musik och taggar lite inför den kommande helgen. Det blir vi tre, Linnea, jag & Mirjam som drar oss till Borås och spenderar hela helgen där, känns bra, riktigt bra faktiskt. Det va längesen det var alla vi tre och det har aldrig hänt i Borås heller så det ska bli roligt. Ska visa Linnea världens godaste mat ställe också - Young Thai. Imorgon är det skolan igen och senare är det dans som gäller, äntligen! Men ni fpr ha en sån fin fortsatt onsdag, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback