Du är helt klart unik och speciell

Hade skrivit värsta långis texten..typ. Men så råkade jag göra en grej så det togs bort! En heelt annan grej nu men jag börjar bli riktigt trött på mitt minne, tror det är mitt närminne(om det heter så) som är förstört typ. Har jätte svårt att komma ihåg sånt där som folk säger eller jag tänker och sen bara någr få minuter efter så e de borta. Hatar det. Typ som förut, när jag skulle gå ner och hämta en pall för jag inte nådde upp till taket så sprang jag ner, borstade tänderna och sprang upp igen, utan pallen, självklart! Asså kanske inte låter så jobbigt, och visst det är det inte men då är jag alltså tvungen att springa ner & upp igen bara för den där jävla pallen. Ah. Nu skrev jag långt igen hihi.
Min dag ser ut såhär: Jobba klart, kanske Falköping, kanske Hjo, kanske Skövde. Jaaa typ så. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback