Hoppas att din utförsäkring går snabbt

Har haft en bra helg, lite weird men bra ändå! Tackar mina käraste vänner för det.. asså funderar på att ta helgen lite mer detaljerad? Mm.. jo lite iaf. Börjar med torsdag
Torsdag: Öhh.. asså det började med en tripp till Falköping som slutade med att hamna i Skövde för lite poolparty, fint gitarrspel m.m, en bra kväll/natt!
Fredag: Ehh.. åkte hem till Hjo, åkte till Skövde, fest hos Anna! Blev också en bra kväll
Lördag: Hmm.. va död halva dagen, åkte hem till Sofia i Skövde, gjorde oss iordning där och drog sen på maskerad fest, det va fan en bra kväll, åkte sedan till Falköping för lite visiterande där mmmbra!
Såå har min fina helg sett ut, juste söndag också!!
Söndag: Jobbig dag, massa tåg, buss, tåg, försenat, trött men sen kom jag till Göteborg där min fina och saknade vän väntade på mig och vi pratade som aldrig förr, kändes jävligt skönt att träffa henne. Nu är jag hemma i Borås! Och ska väl typ sova snart, imorn: köpa mobiiill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback