Why So Serious?

Hallååå! Godkväll, det är onsdag och det är alltså bara två dagar kvar till helgen, riktigt skönt ska det bli. Inte direkt varit tuffa dagar, eller jo... det har det. Fast nej. Idrotten va hemsk, haha... Annars idag efter skolan gick vi hem till mig, kollade flera avsnitt av O.C och sen åt vi lasange! Efter detta gick hon hem och jag myste lite med min mamma och vi tittade på en dålig film som gick på kanal 5. Nu gick jag upp hit och satte på Step Up 3 igen, för jag kollade ju inte klart på den igårkväll så jag gör det nu ist! Imorgon har vi förresten sovmorgaaaaaan! Awesome. Ok... Ha det så bra!
Tumblr_kt5344pqo81qzn2jso1_400_large
(via fuckyeahheathledger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback