MITT 2010 I BILDER.. typ.

En vår/sommar kväll med Mirjam, Linnea & Micaela.
Sommardag på andra sidan Vättern med Misse
Bogrens med Simon och Mirjam
Söderköping
Midsommar!
Regning dag då jag och Linnea badade med kläder på!
Valborg, hemma hos mig
Fest hos mig
En rolig stund hos Sofia med dessa tjejer, roligtroligt!
Kina mat i Borås med Misse & Simon!
En bussresa då jag och Mirjam blev skit nödiga....
Midsomer!
Natten med Matilda och Mirjam, rätt söta
En grillkväll med dessa söta
Helsingborgs festivalen! Timbuktu ser du här! nej gör nog nog inte, han hade/har grå tshirt
RIX FM!!
Halloween fest på G
Cepe Linnea & Normala jag
Tre spöken kom fram och sa hej
Den där kvällen då vi va i Skövde, första bilden jag la upp är samma som denna.
Matfestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback