this s**t getz old

Hatar spanska, det är riktigt tråkigt, just nu ska vi typ göra en blogg så att turkiet kan se det sen... och jag ska skriva om svensk musik? Öhh aha, det här är något jag önskar inte fanns. Música sueca, hm a ok, vad mer då? Typ ska man skrivaom Abba eller? Blää.
Idag ska jag och min käraste vän ta det lugnt hemma hos mig & imorgon åker vi till Skövde och tar med en annan kär vän som kallas Kisse men heter Linnea! Vi ska kolla lite kläder och sånt trevligt, äta lite också kanske.
Jag fattar verkligen ingenting av spanskan, hemskt detta... Får rysningar. Vårna lärare är väl inte den skönaste heller. Nu höjer jag volymen och väljer då att inte lyssna mer eller tänka mer på spanskan, älskar det :) Ha en bra måndaaag!

Snyggaste Fransisco Laschowski.

Kommentarer
Postat av: Linus:)

ska du ha svenskt band tar du ju Hoffmaestro;)

2011-01-17 @ 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback