The xx

Det är första söndagen på det nya året 2011, jag är glad att det är ett nytt år, egentligen förändras ingenting förutom nollan till en etta. Fast jag har mitt nyårsläfte som börjar efter jullovet, det ska bli skönt att börja med det, jag ska bli mycket nyttigare och faktiskt börja träna, tro det eller ej, men det ska jag. Jag försökte börja med det i höstas men colan och chipsen gick före allt... haha. Jag önskar att godis och cola va det äckligaste jag visste. Åh gud så skönt.
Jag hade en riktigt bra nyårs kväll, va väl någon stund... tolv slaget som inte direkt blev som väntat men jag hade fan kul ändå! Tack fina tjejer för att ni gjorde starten på 2011 en bra start. Kommer kanske lite bilder osv, har inga nu tyvärr men det kommer, lovarlovar. Mitt jullov haar varit hur bra som helst. Längtar inte till nästa tisdag, inte ett dugg... då börjar skolan och jag måste ta saker o ting mycket mycket allvarligare än förut, tänker mest på mina betyg. Det jag egentligen blev nöjd med var att jag inte hade något IG... så lite glad kan man väl vara men jag är inte nöjd med resten om man säger så. NU: CLEANING TIME!! AND THEN TO MY BESTFRIEND, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback