Stars 4-ever

Just nu är jag hos Mirjam, mår inte särskilt bra men jag klarar mig. Vaknade med världens mag ont. Så vi får se hur det blir med skolan imorgon, antagligen går jag väl dit. Idag ska jag bara ta det lugnt. Egentligen hade vi tänkt åka in till Skövde för att kolla lite kläder men så blev det inte pga mig. Men det känns liksom bäst att bara ta det lugnt så jag faktiskt orkar skolan i veckan.Vi börjar ju inte förrens imorgon vilket är bra för annars hade jag inte gått till skolan om vi började idag alltså... Nu lagar jag makaroner & Mirjam duschar, vi får se om jag äter eller inte, mår riktigt illa alltså. Men nu ska vi äta våra makaroner och kolla lite TV. Du är bättre än bäst Misse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback