FÊTEDEFIND'ANNÊE2010

Vilka ögonblick från 2010 kommer du alltid att minnas?
- Natten då jag matilda mirjam gick från skövde staden upp till billingen och tog oss ett dopp där
- Hoffmaestro på Liseberg
- Helsingborgsfestivalen/Köpenhamn med misse
- Alla slöis dagar med mina finaste vänner
- Rix fmmm
- Jonsared med allis simon och mirjam
- 6/2 hos sofie

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inget det året

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Hmm, nepp!

Dog någon som stod dig nära?
Nära och nära, både ja och nej.

Vilka länder besökte du?
DANMARK

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Absolut! Men det är väl något jag helst gärna inte skriver här... :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Hade fester
- Skrapade upp hela mitt knä... eller ne.. det har jag ju gjort innan ja
Alltså det finns massa saker men dom flesta är rätt buusigas och hemliga så jag väljer att inte skriva det här.....

Vad var din största framgång 2010?
Framgång? Hehe......?

Största misstaget?
Det misstaget var det säsmat jag nånsin gjort och jag vill inte skriva det här!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
jaa, jag skrapade upp hela mitt knä, men sen har jag faktiskt varit rätt frisk, iaf vad jag minns

Bästa köpet?
en massa snygga kläder och andra bra saker

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat... och godis......

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Alla mina underbara vänner
alltså det finns så mycket som gjort mig glad, jätte mycket

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
- Don't Cry - Kevin Rudolf
- Alkoholens Vän - Björn Rosenström
- Love is On Fire - ItaloBrothers
Från och med du med Oskar Linnros
Längesen med Petter ft. Veronica Maggio
- Jag Hatar Att Jag Älskar Dig Och Jag Älskar Dig Så Mycket Att Jag Hatar Mig - Håkan Hellström
och hur mång andra som helst...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med 2009 år?
Gladare tror jag, men det klart att det fanns vissa stunder som man gärna hade gjort på ett annat sätt eller så..

Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt att jag lever bara en gång typ, på riktigt

Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit och varit så negativ som jag vart nu

Hur tillbringade du julen?
Här hemma hos mamma

Blev du kär i år?
Jaa, det blev jag minsann

Favoritprogram på tv?
LOST.. inte för att det gick på TV men det tittade vi på under hela hösten nästan

Bästa boken du läste i år?
Snabba Cash, bättre bok än filmen

Största musikaliska upptäckten?
Hmm,några vänner till mig hade jag ingen aning kunde sjunga dunder bra

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag satt upp hela natten med William och sedan åkte jag till borås för att fira vidare där

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Finns det säkert, men nej jag är fan nöjd med mitt år

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Min egna stil fast nej, inte riktigt men i år har jag tänkt att den ska bli lite mer min egna

De bästa nya människorna du träffade?
matilda björnfot, linnea svensson och många fler. Men det finns också människor som jag lärt känna mycket bättre under året, tex simon månsson, linnea arvidson och många fler. alltså jag har verkligen många fina vänner

Årets besvikelse?
Måste nog vara på mig själv tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback