Have you ever done something you can’t change

Hej på er! Igår kom jag då hem till min pappa i Borås, vi hyrde film och bara tog det lugnt, det va skönt att träffa dom. Somnade inte förrens fem inatt och vaknade idag vid klockan ett pga av ett telefonsamtal! Men det va nog bra att vakna då tror jag för att annars hade jag varit dunder seg hela dagen...fast det har jag ju varit ändå. Mått illa också plus att allt har typ smakat så jäkla äckligt, typ spy smakar det. Känns icke bra. Idag var jag dessutom nära på att missa tåget pga att jag glömde av att jag mitt fkort gick ut igår så då var jag tvungen att köpa ett nytt innan och då hade jag två minuter på mig innan tåget gick, så ja, jag hade turen med mig idag! Nu ska jag äta klart, duscha och sedan sova. Ha det så jätte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback