Borås!

Tjeeenare, det är lördag och min dag har väl mest bestått utav tåg & buss åkande pga att jag skulle till Borås och här är jag nu, eller jag kom fram ungefär vid fyra och vi har hyrt film och ätit thai mat, helt underbart, så jäkla god mat så de finns inte, jag önskar att det fanns i Hjo också eller iaf i Skövde, Young Thai heter det, det ligger vid Knalleland för er som någon gång kanske åker hit och letar god och inte allt för dyr mat. Nu kollar vi handboll och jag bara tar det lugnt, skulle väl vara kul att göra nåt men jag idag är inte den bästa dagen kanske... Hade det jätte bra igår, det va riktigt roligt, trodde att det skulle bli sämre än va det va så det ju va ju bra! Ha en fin och rolig lördag alla vandrande varelser..hmm fan så fult det va :)
Oj så bra vänner jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback