TVÅ HUNDRA SEDELN

Foppa på 200 kr sedeln? Näeee, tror inte det va. Jag vet exakt vem jag tycker borde vara där på och han förtjänar det mer än forsberg, Zlatan! Hur smart och logiskt låter inte det eller?! Skiiiit bra enligt mig. Men som vi alla vet kommer Astrid Lindgren nog sitta där och le lite smått. Visst hon förtjänar det mer än foppa... Alltså ni vet Henrik Lundqvist, Frölundas föredetta målvakt och nuvarande målvakt i NHL- laget New York Rangers, han borde vara där på tycker jag. Då skulle jag ha flera tusen två hundra sedlar. Men alltså egentligen är det inget fel på Peter Forsberg, han är söt men vi behöver någon som alla vet om... typ som Zlatan! Haha, jag läste nyss på aftonbladet att det finns vissa som vill ha HeatoN på med en fragbite(?) bakom. Det finns ju ingen logik i det om vi säger så... Eller jag kanske borde vara där på? Med tanke på alla mina goda insatser jag gjort för världen, ja, ni vet, alla dom... :) Jag ville bara få ut min åsikt. Nu vet ni i alla fall vem/vilka jag tycker ska vara där på. Ha en skojig torsdag! Snart drar jag in till stan. Puuuuuuuuuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback