Dance Kids Dance

Inte bara liiite smått uttråkad alltså...Har egentligen många saker att göra men jag är bara för seg och trött för att ens knappt röra på mig, har även mycket viktigare saker än skolan att tänka på nu. Det enda jag gör just nu är att jag lyssnar på Maskinen, The xx och lite annan bra musik. Alltså jag är inte ett jävla dugg sugen på denna veckan!!
Måndag: SO prov-andra världskriget Tisdag: Nationella-svenska Onsdag: vinterdag-:S Torsdag: Nationella-svenska Fredag: Matte prov-procent osv. JAPP! Så rolig är min vecka. Har haft förmycket annat för mig dena helg så det har inte blivit ett piss plugg. Lite läsning och lite novell skrivning...bara det att novellen skulle varit skickad till min lärare för 32 minuter sedan, hehhehe. Säämst. Jag sitter här ett tag till eller så går jag och lägger mig, eller äter något kanske? duschar, ja det också. OCH ladda hem lite ny och fräsch musik. Hejdå, ha en så rolig vecka, ni på skolan kommer se mig genomgå en ganska så hemskt & lidande vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback