ANGELICA BLICK

Inte bara lite sjukt utan hur sjukt som helst!! Jag, Martina & Mirjam går i Skövde där det aldrig händer något och är påväg upp mot mc donalds från rese, och på vägen ser Martina att Angelica Blick stog där och självklart gick vi fram till henne och jag har nog aldrig varit så glad som då, det var som en dream come true tror jag nog alltså. Hur gullig tjej som helst, det har inte hänt känns det som, iiiiih. Vi har några små fula kort med oss tre och henne men det är inte jag som har dom utan det är Martina och Mirjam plus att Angelicas kompis (eller något) tog kort på oss också. Jag hade en sjukt rolig kväll igår och även i fredags var det bra. Imorgon bär det av till Borås, lite skönt att komma här ifrån lite och att äta på Young Thai!! Mmmuums. Nu orkar ja inte skriva mer, men jag vill bara säga tack till flera stycken som gjort min helg skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback