Och må din klocka alltid gå

Haha. Jag hatar att vakna upp från en halvt elelr faktiskt ganska rolig kväll, ensam. För då ligger man och skrattar för sig själv, ingen att skratta med. Visst ibland är det hemskt att vakna upp med någon, speciellt någon man inte riktigt ens kommer ihåg la sig med. Okej det är lät knepigt men ah.. IAF så hade jag är rätt så bra kväll igår. Bussresan dit va typ det roligaste, mycket mycket folk och alla var fulla & glada och alla påväg till en och samma fest. Finns alltid saker som händer som man hade kunnat göra på andra sätt.. menmen. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, eller jo! Städa mitt rum.. Aja, ha en fin fredagskväll! BTW!!! Stuka min tumme igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback