Live your dreams

Jag har haft en riktigt riktigt bra helg som jag har spenderat tillsammans med härliga och nära människor. I fredags vart vi här, sex tjejer och åt tacos vilket var jätte mysigt. Lite senare åkte vi in till Skövde, hem till Alexander, det blev roligare och roligare under kvällen. Vi åkte hem och jag hade en Mirjam som sov hos mig under natten. På lördagen runt halv tolv åkte vi rakt upp till Arvika där min storebror William bor och hade premiär den kvällen. Det va riktigt roligt att se honom, och att se alla andra som jag inte träffats sen höstas & även flera helt nya ansikten! Jag hade jätte trevligt igårkväll och även iförrgår kväll! Nu ska jag väl sova, jag har väl fått sammanlagt ungefär 4-6 timmars sömn under hela denna helgen...får se hur denna veckan går. Ja men som sagt, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback