hillBilly man

Så har man teknik inläming som ska vara gjord till imorgon jaa!! härligt Esther, bra jobbat. man ska göra värsta powerpoint grejen med 6 foton med olika tekniska uppfinningar på men bara en liten del för dom andra i klassen ska gissa på det?!asså va e det för grej? important? hoppas inte. Kanske gör den sen, har inte riktigt hunnit idag. Har haft så himla mycket annat för mig!!! Skolan, hatar den så den är mycket slitsam osvosv sen efter skolan så ba tvingar dom mig att åka till Skövde för att shoppa?!?! Va e det liksom? Haha, nee ironi. Jag har haft en go dag except that min broder lämnade Hjo idag, inte lika goigt. Men iaf, jag fick med mig hem ett par grejer vilket var bra. Nu ska jag duscha och måla mina naglar och allt sånt skoj!! Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback