POLITIK AAAA!

Tjenamors! Idag är det onsdag, een vanlig skoldag. Har börjat tycka SO:n är rolig, alltså intressant. Vi pratar mycket om politiken osv.. Vet inte varför jag är så insatt, kan ju inte ens rösta förrens om fyra år.. Men alltså så här insatt har jag aldrig varit. Om vi tar ett ex, folkpartiet: jävla idioter, det är min åsikt. Jan Björklund, I wish you were dead. Haha, så hemsk är han. Han vill tex att betygen ska insättas när man går i nollan, NOLLAN. Det är helt cepe sjukt, nej trean menade jag men ändå!! Va fan är det för nnån jävla skit eller?!? Att vi redan då ska få värsta kraven på oss.. Dom tycker att genom betyg är så vi lär oss, får kunskaper. Men jag själv tycker att jag ibland lär mig bara för betygens skull, inte något jag kommer ha kvar i minnet resten av livet. Jag minns tex inte vad vi gjorde i SO:n för ett år sen. Kanske jag gör om jag tänker efter väldigt noga men inte så säker på det.
Iaf så om jag skulle röstat så skulle jag röstat på de Röda Gröna, ingen tvekan om det. Fuck Moderaterna, fuck Folkpartiet, fuck hela Alliansen! Döda mig om ni vill men det är bara min åsikt :) Bästa åsikten i världen.
Orkar inte skriva om varför osv, men ni kanske har förstått lite varför jag aldrig skulle röstat på Folkpartiet iaf...
I helgen va jag o min vän Mirjam i Borås, myste bara, jätte skönt. Sen när vi kom hem så åkte vi nästan direkt till gymmet o körde några pass där, det va skönt. Riktigt skönt.. även fast jag va helt slut efteråt o dagen efter men annars vare kul! Idag så ja, skolan sen Mirjam, kolla Lost, bästa serien ever. Kollar första säsongen nu o kan inte sluta kolla när jag väl börjat kolla. Jaja, nu ska jag väl äta någon macka & imorgon äre sovmorgon o senare på dagen ska jag o mina kära vän köpa gymkort osv!! Woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback