Tengo enferma

Tror jag betyder jag är trött. Vilket jag är, har massa spanska glosor tills imorgon eller nej förresten fredag! Ja, skönt. Idag har min dag sett ut såhär: Skola, Mirjam, Godis, Idol & kina mat! En rätt så skön dag, gillar sköna dagar. I helgen ska jag åka till Borås till min pappa o kolla på när min låtsas mamma springer lopp o grejer!! Lätt att hon vinner. Haha nej men aa. Det som händer just nu är att jag har lust att gå o spotta o bränna upp alla skyltar på Jan.. Jag ska komma på ett löfte till ifall Folkpartiet eller Alliansen överhuvudtaget vinner så ska jag göra något speciellt vet inte vad än men det kan ni nog läsa imorgon. Jag och min fina vän kommer säkert på en super idé! Godnatt o sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback