Juste! MUSIC

Skrev ju igår att jag skulle ladda upp några låtar som jag lyssnar på, vilken musik smak jag har osv... Om ni vill veta =D Antar att dom flesta har spotify så jag laddar upp dom genom deee.
Tinie Tempah – Written In The Stars (Feat. Eric Turner) (Non-UK Clean Radio Version)
Lil Wayne – Right Above It - Explicit
Håkan Hellström – River en vacker dröm
You Me At Six – Stay With Me
Kato – Desert Walk (feat. Outlandish)
Auburn – La, La, La - Feat. Iyaz
Kevin Rudolf – You Make The Rain Fall
Det är väl dom låtar jag mest går o sjunger till nu för tiden, har en väldig blandad musik smak but I like iiit allooottt! Nu ska jag kolla Idol kanske, äta något. Va inte i skolan idag förresten, sjuk, hostar hela tiden o jag vill bara bli bättre så därför jag stanna hemma.. lite synd att missa skolvalet men jaja... sovgott sen o ha en bra helg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback