As the world dance in my hand

Haha, jävla bloggnörd jag är... Skriver massa inlägg hela tiden känns det som men det är kul o speciellt när det inte finns så mycket annat o göra här, eller det gör det väl men jag har inte riktigt haft den rätta orken till att göra massa saker i helgen heller, är fortfarande hostig vilket är extremt jobbigt men det har blivit bättre vilket känns underbart för jag fick tårar i ögonen tillslut, som att jag skulle sluta andas, but never again. Ska börja ta hand om mig själv bättre nu!! Nu ligger jag i min säng, kom faktiskt precis in fårn en jätte snabb promenad för att jag sedan insåg hur jäkla kallt det va, usch, så nu e jag kall! Jag har gjort annat också bla ätit kina mat! gottit. Aa, ska äta en risiplutti nu, xl. Ska bli gott, somnar väl inte än på länge men sovgott till er som somnar nu iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback