Tänkte på sked - Glömde sked

Ja rubriken stämmer, jag gick för att hämta en risifrutti, tänkte på sked - glömde sked. Japp, nu kan jag inte äta min risifrutti eftersom att jag är lat och känner mig inte jätte tvingad direkt att äta den heller. Så den får väl stå där och vänta jätte länge på att bli uppäten om den ens någonsin blir det iof. Vilket ovärt inlägg men jag har inte skrivit på hela dagen, jo det har jag visst förresten men det var längesen och jag kände för det nu.
Idag har jag skaffat mig ett par svarta harems byxor och en ljusgrön t-shirt med lite mörkgröna fläckar (eller vad man ska säga) på. Har även ätit kinamat idag igen, hihi i love chines food very much. Skulle väl kunna äta det varenda dag om jag bara fick chansen. Just nu kollar jag på The dark Night. En heel grym film tycker jag. Kanske ser Shrek 3 sen om jag får lusten till det. Jaja, efter det ska jag väl sova. Nej... nu orkar jag inte skriva mera. Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback