Memories in blue

Åh ja! Hade glömt av att jag hade massa riesen liggandes på mitt nattduksbord hihi, goott. Min skoldag är nu slut eller ja, den tog väl slut för ca oj.. två timmar sen, men jag har ju haft lucia idag så kom hem för ungefär fyrtio minuter sen eller något. Imorgon är det fotografering för vi ska vara med i tidningen, lucia kandidaterna alltså.
Medans jag väntar på att Mirjamo kommer så ska jag nog plugga och lyssna på musik och chilla lite. En jobbig vecka fast jag har fortfarande en jobbig dag imorgon. B delen av matte provet! Jag fick tillbaka mitt matte prov idag och fick se mitt resultat, vilket var det bästa jag fått någonsin, tre poäng ifrån G men ja är jävligt stolt ändå, för dom poängerna kommer jag få imorgon. Så därför ska jag plugga matte idag innan jag tar det lugnt och glor på filmer och sådant mys.
För er som inte ser, så är det Hoffmaestro som rör på sig här ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback