Don't worry about t-tomorrow

Hihi, en gullig bild på mina två söta tjej vänner ifrån skövde, Jonna & Sofia från en fest hemma hos mig i vintras någon gång. Gillar verkligen dom här tjejorna! Jaja, vad gör jag? Jo, jag ligger här i mammas säng & lyssnar på Got Left - HOFFMAESTRO & borde gå till mitt rum och börja packa. Det är klart, jag åker imorgon klockan 15.26! Har aldrig varit i Arvika så lite nervöst e det minsann.. det är byte i Karlstad dessutom.. iih, scary. Men jag klarar det, har gjort det nu ett par flertal gånger. Nej, nu ska jag nog gå in till mitt rum, dricka upp min varma choklad och packa och sen sova. Låter skönt, skönt att sova så det ska bli skönt. PUSSPÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback