CHIPS-SKORPOR-MJÖLK

En ganska nyttig dag blev det här med min vän MirreTheFirre. Blir en dag med plugg och lite Lost tittande också, har saknat Lost. Vi kollar på fjärde säsongen nu och bara längtar efter att se femte säsongen sen!! Om ni aldrig har tittat - börja titta då. För det är det värt, jag bara älskar det. Jaja, idag ska vi öva på spanskan, räkna lite matte & öva på SO:n. Det är nämligen så att på fredag har vi Spanska redovisning och nästa vecka har vi både Svenska och SO prov och veckan efter det har vi matte prov!!! Är så jäkla nervös.. Det enda jag kan göra är att tänka positivt och göra mitt allra bästa. JA, det va allt för mig idag, intressant inlägg håller jag absolut med om. Bye

En bild från en lördag tror jag på söta oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback